18 Kasım 2015 Çarşamba

Luzdemia Alışverişim




Çoğunuz luzdemia markasını biliyorsunuzdur. Türkiye'de başka markalarda da var mı açıkçası bilmiyorum ama çoğumuz onlarla tanıdık. Mantık hayatımızdaki değerli şeylere ait, charm denen sembolleri içine yerleştirebileceğimiz madalyonlar oluşturmak. Alışveriş mantığı olarak da model olarak da uzun zamandır aslında hoşuma giderdi ancak, çoğu metal alerji yaptığı için uzun bir süre almaya niyetlenmedim. Sonra bir anda birkaç kişide bir modelini gördüm ve hemen sahip olmak istedim. Benim seçtiğim model VINTAGE LUZYO kolye ve SONYA zincir. Model itibariyle ben aslında içinde charm kullanmayı düşünmüyorum tek başına takacağım. Ancak aklımda kalmasın, sonraki alışverişimde yuvarlak bir luzyo almak istediğim için birkaç tane de charm almak istedim. 






Madalyonlara luzyo deniyor ve sitede adım adım luzyo oluşturabiliyorsunuz. Ebatlara dikkat ettiğiniz sürece aşama aşama, zincir, madalyon modeli, içine plaka ve en son da charm seçerek alışverişinizi tamamlayabiliyorsunuz. Luzyoların büyüklüğüne göre içine sığabilecek charm sayısı da değişmekte. Esasen tek bir madalyonu bir çok çeşidi olan plaka ve charmlarla bambaşka şekillere sokabilirsiniz. 










Ben hafta sonu indirim de olduğunu görünce almayı ertelemek istemedim. Üye olduktan sonra da gelen mailde ilk alışverişte 15tl lik kupon kodu yollanınca tadından yenmez oldu. Tamam dedim bu sefer kesin alıyorum. Şunu söylemeden geçemeyeceğim indirimi yanılmıyorsam cuma veya cumartesi gecesi görmüştüm. Aklıma takılan soruları instagram hesaplarından sorduğumda cevap gelmesini bile fazla beklemiyordum ve açıkçası sorularıma cevap almadan da alışverişi tamamlamayacaktım. İlginç bir şekilde ben fotoğraflarına yorum şeklinde soru sorduktan çok kısa bir süre sonra ve gece saat sanırım 1 falandı dm atarak sorduğum tüm sorulara ayrıntılı yanıtlar verdiler. Bu açıdan da oldukça memnun kaldım. Sepete bir şeyler attım pazar günü son kararımı verip almayı planladım. Pazartesi kargoya verildi salı günü de Adana'daydı. İlk alışverişim için oldukça tatmin edici oldu. 

Benim seçtiğim charmlar, kalp, flamingo, yıldız, eşimin isminin baş harfi olan B, balgöz kedim bellatrix için i love my cat charmı ki keşke onun da goldu olsaydı, son olarak da yine çok sevdiğim bir simge ve desen olan fleur de lis. 


Son olarak kutuyu benimle birlikte açan meraklı! <3 

6 yorum:

  1. Bella yaaa :D Fleur de lis deseniyle bozmuştum bir ara. Hepsinin gold olmaması daha güzel durmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben isim olarak da desen olarak da çok seviyorum fleur de lisi. zincir iki renk olunca kurtarıor tabi de sarısı olsa onu da alcaktım o açıdan öyle dedim. çeşit olsun diye. neyse başka yerden buluruz belki anlarsın yeaaa :p

      Sil
  2. çok güzel güle güle kullan :) bu arada bloğunu takibe aldım bende seni bekliyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de takip etmeye başladım. :)

      Sil
  3. gerçekten güzel simgeler seçmişsin güle güle kullan...

    YanıtlaSil