4 Temmuz 2014 Cuma

Makara Adana Blogger Buluşması






Seçil sanırım mart ayından beri Makaraadana'da bir buluşma ayarlamaya çalışmaktaydı. Ancak kimsenin uygun zamanı aynı güne denk gelmeyince sürekli erteleniyordu. Kuzey Güney dizisini izleyenler ordaki makarayı bilir. Aslında dizi devam ederken böyle bir şey gerçekten var mı diye merak edip araştırmıştım ama bi sonuca varamamıştım sonra şubat ya da mart ayıydı trafikteyken kafamı bir çevirdim MAKARA! Sonra orda buluşmaya da karar verilince buluşmaya kadar gitmemiştim. Sonunda geçtiğimiz hafta perşembeye karar verildi. Bu sefer çok rahat gittim çünkü daha önce tanıştığım arkadaşlar olacaktı.



Çok güzel bir akşam oldu. Bol bol sohbet ettik. Acemi bloggerlar olarak tecrübeli arkadaşlardan fikir aldık. Hatta bir ara bilgisayarlarla buluşup daha ayrıntılı bir blog eğitiminden geçmeye karar verdik. Herkes birbirine ısındı.



Adana yazları çok sıcak olduğundan hayalet şehir gibi olur. Çoğu kişi de yazlık veya yayla evinde olduğundan büyük bir buluşmayı yaz sonuna veya en azından bayramdan sonraya yapılır diye konuşmuştuk. Büyük buluşma için planlar yaptık, fikir alışverişinde bulunduk. Daha sık görüşmeye ve bu buluşmalarda farklı konseptler oluşturmaya karar verdik. Özellikle ben KPSS yüzünden pek zaman ayıramamıştım. Daha çalışkan bir blogger olmam yönünde telkinler aldım. Ben biraz acele gittiğimden kamera götürmemiştim. Nihal bu konuda uzman fotoğraf işini ona bıraktık.






Siparişte değişik bir sistem kullanıyorlar. Sipariş için bir kart ve marker dağıtılıyor. Karttan istediğimiz boyutu, istediğimiz malzemeleri ve içeceğimizi işaretliyor sonra üzerine adımızı yazıyoruz. Aynı şekilde hesap öderken de isim söylenince tutar hesaplanıyor. Oldukça kullanışlı, değişik ve samimi bir uygulama.



Sonraa seçtiğimiz makaralarımız geldi. Ben içi çikolatalı üzeri antep fıstıklı istedim. Ancak daha önce yiyenlerin tecrübelerinden yararlanarak çikolatayı yanında istedim. Tadı antep fıstıklı kruvasan gibi ama daha çıtır ancak asla milföy gibi dağılmıyor daha hamura yakın kıvamı. Ayrıca fotoğraflamamışız ama aromasını bir türlü bulamadığımız çaydan bahsetmeden geçemeyeceğim. Adana'da olanlara mutlaka tavsiye ederim. 



Sıklaştıracağımız buluşmaların ilki böyle keyifli geçti. Resimde soldan sağa, bendeniz, Pınar, Seçil, Sinem, Aslı ve Birgün. Fotoğrafı çeken ise Nihal. En kısa sürede tekrarlamak dileğiyle... 

Sevgiler D. 

5 yorum:

  1. 2. Fotoğrafta ne anlatıyordum acaba :))) Ellerine sağlık canım yazın çok güzel olmuş :) Umarım tekrarlarızz :)

    YanıtlaSil
  2. şekerciğim bir an önce bulusalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınavımız da bitti gitti haber bekliorm canım :D

      Sil
  3. Merhaba ne güzel bir etkinlik olmuş ben de Mersindeyim yeni bir bloggerim bir daha buluşursanız beni de çağırır mısınız :) Bu arada bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil