6 Nisan 2014 Pazar

Clinique Online Alışverişi

Yeniden merhaba.

Geçtiğimiz hafta içinde Clinique Online çok güzel bir kampanya yapmış, CC kremin 15ml'lik deneme boyunu 25 liradan satışa sunmuştu. Sonra yanılmıyorsam yalnızca bir gün için her alışverişe chubby stick intense rujların 07 numarası broadest berry'nin seyahat boyunu verdi. Ben de bu rujlara bayıldığımdan ve cc kremi de denemek istediğimden bu fırsatı kaçırmak istemedim.



CC krem ile ilgili şöyle bir durum var. Elimde bir çok BB krem var. Ayrıca birkaç tane de fondoten kullanıyorum bu yüzden aslında bir cc kreme de çok ihtiyacım yoktu. Bunun en büyük nedeni hassas olan cildim. Kapatıcılığı doğallığı ne kadar güzel olursa olsun yüzümde pütürlük yaratma ihtimaline yüzünden çok rahatlıkla bu tarz ürünleri alamıyorum. Küçük boy olunca nasıl kapatacak, nasıl nemlendirecek ve en önemlisi de alerjiye neden olacak mı denemiş olacağım.

CC kremlerin bir iddiası da cilt renginin görünümünü düzgünleştirmesi (colour correcting). 15ml'lik boy ile bu iddiasının doğruluğunu anlayamayacağımı düşünüyorum. Ancak vaadini yerine getirmesi de imkansız değil. Beyaz tenli olmama rağmen geçmişte burun altımdan başlayarak dudak çevresince bir daire çizecek bölgede belirgin bir sarı tonu oluşmuştu. Üniversitenin ilk yılında sürekli olarak fondoten pudra kullanmaya başlamam da bunun yüzündendi. Çok net gözle görülür bir ton farkı vardı ve yıllarca düzelmedi. BB kremleri çıktıktan sonra çok beğendiğim birkaç kremi çok sık kullandım ve farkına bile varmadan bu ton farkının açıldığını gördüm. Şu an hala zaman zaman dikkatimi çekse de kesinlikle eski hali gibi değil.

Aldığım CC kremin tonu light medium çünkü deneme boyu için sadece bu renk vardı. Tam boyu 40ml 86 tl. Tam boyda ise light, medium ve light-medium olarak üç renk seçeneği var. Deneme boyu renginden memnun kalanlar tam boy almak yerine 3 tane deneme boyu alırsa 45ml'lik ürüne 75 tl ödeyecek ve çok daha karlı olacaktır.

Alışverişimle birlikte her zamanki gibi iki adet de deneme ürünü seçebiliyordum. Severek kullandığım göz altı halkaları için göz kreminin deneme boyunu seçtim. İkinci ürün için hoşuma gidecek bir şey bulamayınca cildim kuru olmasına rağmen çevremde birine veririm diye çok övülen stay matte fondoten testerını seçtim.

Broadest Berry'i de henüz denemedim ama beğeneceğime şüphem yok. Denedikten sonra muhakkak bilgi vereceğim. Hatta elimdeki diğer chubby stick intense rujlar ile ilgili de bir yazı olabilir. Koyu renk süremeyen bana bordo, mor, kırmızı ruj sürdüren bu rujlara gerçekten BAYILIYORUM!

Deneme boyu CC kremi hala alabilirsiniz ancak ruj kampanyası bitse de clinique online sürekli bu tarz kapmanyalar yapıyor. Ayrıca Boyner Online da aynı şekilde bu ürünü 25 tl ye satıp alanlara 25tl lik hediye çeki veriyor. Bu da oldukça iyi bir kampanya. Size uygun olanı seçebilirsiniz.

Herkese güzel bir pazar diliyorum Sevgiler D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder