23 Şubat 2014 Pazar

Başlangıç

Bu bir merhaba yazısı.

Çok uzun zamandır yerli/yabancı hem makyaj hem de pasta ve yemek blogları takip eden biri olarak kendi bloğumu açmak çok çok sonradan aklıma geldi. Aklıma geldikten sonra da yine çoook uzun bir süre bunu erteledim ve hatta bir plan dahi yapmadım çünkü önümde çok büyük bir engel vardı blog adı! Bir nick, kullanıcı adı bulmakta her zaman zorlanmışımdır çoğunlukla bulmak gerektiğinde etrafıma bakıp yazılı ne varsa onu kullanmışımdır ama iş blog açmaya gelince evet ben çok geç kalmıştım ve aklıma gelen isimler çoktan kapılmış olacaklardı.

Bugün bir anda aklıma blog açmak düştü hatta tam anlamıyla ne yapıyorsam işi gücü bıraktım bilgisayara gömüldüm. Her şey güzel başladı. Kısa sürede aklıma daha önce hiç düşünmediğim içime de sinen bir isim geldi. Instagram’da arattım isim boştu. Hemen bir mail aldım. Evet! Blogdan önce ınstagram hesabını almıştım. Sonra kapak fotoğrafıyla bir süre uğraştıktan sonra sıra bloğu açmaya geldiğinde acı gerçekle karşılaştım! Başta arattığımda istediğim adla Google aramaları sonuç vermemesine rağmen bu ismin ve çeşitli varyasyonlarının da müsait olmadığı gerçeğiyle yüz yüze kaldım. En sonunda içime sinse de sinmese de blog açmaya bu kadar yaklaşmışken tekrar ertelemek istemedim ve uygun bir isim bularak bloğu açtım. Bundan sonrası tam bir kaostu!

Ne yapacağımı tasarımı nasıl değiştireceğimi nerden neyi düzelteceğimi bilmiyordum tamamen yabancı bir arayüz vardı karşımda. Öyle böyle kendime ve acemiliğime gülerek bir şeyleri tamamladım. Bu konuda öğrenecek çok şey olduğunu da anlamış oldum.

Blog açarken bir kategori ile kendimi kısıtlamak istemedim ama genel olarak yaşamımda karşılaştığı güzellikleri, dizginlemeye başladığım alışveriş tutkumu, meraklı olduğum pasta ve yemek tariflerini ve tabi hayatımda büyük yeri olan makyaj bilgileri paylaşmak niyetindeyim.
                                                                              Sevgiler D.  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder